View Single Post
Old 03-12-2009, 11:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Enkele antwoorden op 1001 vragen:

- Cutaway is zoals Tim aangegeven heeft.
- curbside, is een model waarvan de motorkap niet geopend kan worden, dus je bouwt het model dicht, ook al zit er een motor in. De meeste Tamiya's van tegenwoordig zijn curbside bijv. Maar als je bij een model waar een motor inzit beslist om de kap dicht te plakken en niks van de motor te laten zien, is het een curbside. Ik heb de C9 toendertijd zo gebouwd omdat ik geen referentiepictures heb.
- Geplande start van de bouw: ergens eind 2011, begin 2012. Watte?? Inderdaad, heb nog een hoop andere dingen te bouwen vooraleer ik aan de C9 ga beginnen.
- Ik heb de LeMans winnaar gebouwd gehad, dus nu wordt het de AEG versie zoals ze in de doos zit.
- Ik heb negatieven van een C9 die ik in Goodwood eens gefotografeerd heb. Voor mij was dat voldoende, maar de foto's die nu beschikbaar zijn op het net zijn 10x beter... Ik heb ook nog een boek over de C9, maar qua foto's ben ik daar niet beter mee dan wat er op het net is te vinden. Bovendien handelt het boek over de succesvolle LeMans campagne en niet over het WSPC (World Sports Prototype Championship).
- Ik heb eigenlijk nog niet nagedacht over de updates, maar 'k zou wel graag de endplates (de rechte uiteindes aan iedere kant van de vleugel) van de achtervleugel in PE hebben, remschijfjes misschien en voor de rest zal het à l'mproviste worden denk ik.

De nadruk zal bij mij niet zozeer gaan liggen op de "100% accuraatheid" van het model, maar veel meer op de presentatie, waardoor dat ge u wat "artistieke vrijheden" kunt permiteren.

Ik weet wel hoe dat het eindresultaat er gaat uit zien, maar over de weg ernaartoe heb ik nog niet echt nagedacht.

Reply With Quote