View Single Post
Old 29-12-2009, 22:08
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Skoda fabia WRC - Reji - 1/24

Het moest er eens van komen. Iedere keer als ik op de site van Domino kom of ik hun tegenkom op een beurs sta ik vol bewondering te kijken naar de mooie maar dure resin kits. Gisteren de knoop doorgehakt en men eerste kit aangeschaft. Ik kan dus alleen maar een persoonlijke indruk geven omdat ik nog nooit met gelijkaardig materiaal heb gewerkt. Hier gaan we :
The box : Ik heb gekozen voor de Duval versie. Hij heeft een grote mond, gaat er dikwijls af en dan is het iedere keer iets of iemand anders zen fout, zelden zijn fout, maar toch heb ik bewondering voor zijn rijstijl. Alhoewel hij nooit echt is doorgebroken vind ik hem toch een hele grote. De andere reden dat ik voor deze gekozen is dat ik het een heel mooie livery vind.

Doosje open zie je dit

The body : Ik vind deze zeker niet slecht, de panellijnes moeten verder uitgediept worden en er is natuurlijk het nodige schuur en plamuurwerk aan maar ik ben toch positief hierover

Het onderstel gaat ook enkele aanpassingen nodig hebben maar maar niets waar ik tegenop zie

In het eerste filmrolletje zaten kleine parts voor interieur en body
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Herschaalde kopie van CIMG0001.jpg
Views:	977
Size:	60.8 KB
ID:	15955   Click image for larger version

Name:	Herschaalde kopie van CIMG0003.jpg
Views:	956
Size:	42.0 KB
ID:	15956   Click image for larger version

Name:	Herschaalde kopie van CIMG0004.jpg
Views:	983
Size:	41.4 KB
ID:	15957   Click image for larger version

Name:	Herschaalde kopie van CIMG0006.jpg
Views:	843
Size:	45.9 KB
ID:	15958   Click image for larger version

Name:	Herschaalde kopie van CIMG0007.jpg
Views:	821
Size:	66.6 KB
ID:	15959  

Last edited by Doc; 04-01-2010 at 17:34.
Reply With Quote