Update.
Nadat het chassis afgewerkt werd, kan ik de body weer ter hand nemen. De vernis heeft enkele dagen kunnen drogen, en bovendien hou ik ze sowieso altijd vast met een klemmetje zodat er geen lelijke vingerafdrukken kunnen ontstaan.
Alle raamrubbers werden manueel geschilderd met matzwart. Ook de openingen en radiatorroosters werden matzwart geschilderd. Omdat de roze oplossing in de panellines geen zicht is, moest ik ze opvullen met een schaduwkleurtje. Ik heb geopteerd voor het inkleuren met zwarte olieverf, die vervolgens weer zo goed al helemaal weer verwijderd werd met een vodje. Ik zie nog altijd liever panellines die niet ingekleurd zijn op deze schaal, maar de roze schijn is nu gelukkig toch verdwenen...
Daarna werd aan het interieur de raampartij toegevoegd en tenslotte werd de binnenste achteruitkijkspiegel gemonteerd. Daarna kon het huwelijk tussen chassis en body plaatsvinden. Eens dat gebeurd is kan ook de uitlaat onderaan het chassis gekleefd worden.
Vooraleer het model op de "uitlijnbank" gezet wordt moeten de velgen er nog op. Ze werden vastgekleefd in hun positie zodat de schijfremmen in de correcte hoek opgesteld staan en niet meer kunnen verdraaien.
Tenslotte wordt het model vastgezet op de acryl plank om alle afwerkingswerkzaamheden te kunnen uitvoeren in alle veiligheid. Pas als het helemaal voltooid is zal het de "werkplaats" verlaten...
Hier enkele foto's: