View Single Post
Old 13-01-2010, 17:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Big attack View Post
Indien ik er vrijdag geraak, zal ik mijn Porsche spare-box meebrengen.
Tof! Alvast bedankt.

En nu weer een update.

Gisteren ben ik de ganse avond bezig geweest met het plaatsen van de sponsordecals. Geen onoverkomelijk moeilijkheden hier, alleen heb ik de voorste "Castrol"-decals moeten vervangen door een iets kleiner exemplaar uit mijn sparepart box, omdat de kitdecals net iets te groot waren. In feite is dat een constant gegeven doorheen deze kit: ik heb permanent de indruk dat de sponsordecals allemaal net ietske te groot zijn. Maar dat zie je alleen als je de foto's van de echte Porsche ernaast legt, dus we gaan niet te pietluttig doen.

Voor de rest: gewoon een beetje oppassen dat de decals die deels op de deur en deels op de body staan, mooi op elkaar passen eens de deur op zijn plaats gemonteerd wordt.

Hier en daar heb ik een beetje bijgestipt met een penseeltje; de verf moet nu wat drogen alvorens ik de body in de vernis ga zetten. Na die eerste laag ga ik de body laten drogen zodat ik vrijdag op de meeting een plakdroge Porsche mee kan nemen naar Zolder. Gelieve hem dan wel niet teveel met uw "pollekes" vast te pakken

Hier zijn de foto's:

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_45.JPG
Views:	1716
Size:	824.6 KB
ID:	16272   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_46.JPG
Views:	1707
Size:	830.5 KB
ID:	16273   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_47.JPG