View Single Post
Old 19-01-2010, 18:37
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
En na 5 maanden komt ook deze build stilaan aan zen eind. Ik heb nog een hoop problemen gehad met de ruiten. Raar voor een tamiya nit maar ik denk dat de oude body door de jaren heen een beetje vervormt is. De raampartij waar ik het in de vorige post over had stond me ook niet echt aan. Ik heb het opgelost door de raampartij in 4 delen te snijden. De voorruit met de ruit van de piloot en de co, de achterruit uitgesneden en dan 2 losse zijruitjes. Eerst heb ik de vooruit gelijmd. Na het drogen de zijruitjes, deze zitten een kleine 2mm hoger gelijmd dan de voorpartij, en daarna de achterruit die ten opzichtte van de zijruitjes nog eens 3mm verder naar achter staat.

Nu past alles prima. De lichten zijn gemonteerd en een deel van de panellines zijn ingekleurd.

Zo staat hij er nu bij

De michelin decal op het achterwiel heb ik er volledig afgehaald en word vervangen door een nieuwe.

Ondertussen is de achterspoiler in zen 2de kleur. Morgen eens kijken of hij goed gelukt is. Dan kunnen de decals erop en kan die afgelakt worden. Tevens word dan de body verder afgewerkt, en hier en daar moet alles nog een klein beetje bijgetipt worden.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0011 (2).JPG
Views:	584
Size:	123.2 KB
ID:	16385   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0013 (2).JPG
Views:	570
Size:	120.8 KB
ID:	16386   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0014 (2).JPG
Views:	563