Zo. Effe getwijfeld of ik deze wel of niet op het forum zou gooien. Dit is nl geen nieuwe kit maar eentje waar al aan begonnen was. Normaal koop ik geen kits waar aan begonnen is. Waarom deze wel? Om meerdere redenen. Om te beginnen heb ik deze van ons aller Koerser kunnen overnemen voor een heel mooie prijs. Ideaal dus om een beetje ervaring op te doen voordat ik met de Skoda begin. Ten tweede, zowel Scale Production, Scuderia Italia Lab en Profil 24 zijn bezig met deze kit dus er is altijd een alternatief op komst als het met deze mis moest lopen. De voornaamste reden is echter dat dit mijn droomwagen is. Dit is voor mij de allermooiste rallywagen ooit gemaakt en ik ben dan ook al een hele tijd aan het uitkijken naar een S1. Deze litho in beperkte oplage hangt dan ook niet voor niets al jaren in mijn woonkamer.
Het gaat over deze kit
Op het eerste zicht ziet de body er niet slecht uit, alleen...........
......onze Koerser bouwt alleen rallycross versies dus ook bij deze. Alle luchtgaten werden reeds toegemaakt alsook de plaatsen van de koplampen. Ik ben dus begonnen met het opschuren van de boby en het terug vrijmaken van alle openingen.

.
Hier en daar brokkelde er wat resin mee af maar tot nu toe ben ik nog niets tegengekomen wat ik niet kan herstellen.