Enkele suggesties en vragen:
- de matzwarte "grip" op de handrem zou ik ietske groter inkleuren, niet veel een mm'ke of 2 misschien
- de schakelpaddle aan het stuur zou ik in carbon gedaan hebben, ik vermoed, maar weet dit niet zeker, dat dit in realiteit ook zo is...
- ga je de manuele schakelpook, ik denk toch dat dit zoiets is, die net voor de handrem staat op de referentiefoto, er ook bij inzetten?
- de werkwijze van de zijpanelen lijkt me wat vreemd. Je zet eerst de CF decals, dan vernis, dan de kleur. Ik zou eerst de kleur zetten en daar direct de CF decals over heen, zonder vernis. Is er een speciale reden waarom je deze werkwijze toepast? Het zou natuurlijk kunnen dat je de CF decals wil afdekken met vernis. Maar dan nog zou ik eerst de kleur aanbrengen, daarna de decals en dan de vernis. Nu bestaat er een risico omdat je eerst moet vernissen, dan de decals afplakken, spuiten en daarna de tape moet verwijderen. Het risico is dat bij het verwijderen van de tape, de decals mee zouden kunnen lossen op sommige plaatsen. Als je verft, dan de decals zet en daarna pas de vernis, loop je dit risico niet omdat je niets hoeft at te plakken.
Voor het overige kijk ik al uit naar het vervolg want er vallen altijd leuke details te rapen!