Thread
:
Porsche 911 SCRS - Haspengouw 1985 - Droogmans/Joosten - Renaissance - 1/24
View Single Post
#
106
13-02-2010, 00:31
Sennake
Administrator
Daarna heb ik me weer toegelegd op het interieur. De witte bodem werd voorzien van schaduw met smoke volgens de 'TvD-methode'. De rolkooi (die zwart is en niet wit zoals vaak het geval is) werd op zijn plaats gelijmd. Maar omdat de buizen van de kooi gewoon in gaten gelijmd moesten worden in de bodem van het chassis, en omdat de deur van dit model open zal staan, volstond deze montage niet vanwege het realisme. Dus eens de kooi vastgelijmd was heb ik er met aluminium sheet voetjes aan "gelast" waarbij de lasnaden gevormd werden met secondelijm. De verbindingen van de voetjes op het chassis waren dan weer boutverbindingen die gesimuleerd werden met gepunchte stukjes aluminium. Op de referentiefoto's was ook duidelijk te zien dat de zwarte kooi overal voorzien is van witte stickers met tekst op. In Ried heb ik me zo'n decalvelletje aangeschaft met allerlei stickers met diverse teksten op en dat setje heb ik hiervoor gebruikt. Dat breekt ook het vele zwart.
Wat ook ontbrak was een leeslamp die gescratcht werd, en intercomkabels die via een switchbox aan het plafond verbonden zitten en doorheen de openingen van de kuipzetels naar voor steken op de foto's. Dat werd dus ook schaamteloos gekopieerd.
Attached Thumbnails
Visit Sennake's homepage!
Find all posts by Sennake