View Single Post
  #116  
Old 14-02-2010, 20:30
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Update!

De motor heeft tijd genoeg gehad om te drogen, dus kon er een wash met verdunde smoke overheen gezet worden voor wat extra realisme. Daarna werden de donkere delen een beetje gedrybrusht. Vervolgens konnen de laatste details aangebracht worden zoals de inlaatkelken (nu staan ze wel recht), de uitlaten en de stroomverdelerkap met de kablage naar de cilinders die ik voor de gelegenheid eens in het rood gekozen heb, zodat je er later met de motorkap dicht toch nog ķets van gaat zien. Als kers op de taart heb ik nog 2 dry-transfers aangebracht van Archer, met de technische data op. De uiteinden van de uitlaten staan er nog niet vast op omdat ik nog niet precies weet hoever ze moeten/mogen uitsteken van onder de onderkant van de Porsche. Daarom ook dat ze nog niet correct gepositioneerd staan noch zwart geschilderd zijn van binnen.







De achterspoiler werd afgeplakt en het vluegel-uiteinde werd vervolgens matzwart gespoten met de airbrush. Na een tijdje mocht de maskering weggenomen worden en heb ik de panellines nog een beetje extra ingevuld met verdund matzwart. Zowel de bovenzijde als de onderzijde ziet er wat mij betreft ok uit.



Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_97.JPG
Views:	1485
Size:	987.6 KB
ID:	16857   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_98.JPG
Views:	1488
Size:	1,002.5 KB
ID:	16858   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_99.jpg
Views:	1459
Size:	177.9 KB
ID:	16859   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_100.JPG
Views:	1508
Size:	1,012.7 KB
ID:	16860   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_101.JPG
Views:	1471
Size:	944.0 KB
ID:	16861  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote