Ik heb nog eens wat tijd voor de BMW en ben hier mat een kleine update. Namelijk de voorlichten.

Zoals te zien op bovenstaande foto, hebben de uitsparingen van de lichten totaal geen diepgang. Er is een PE-cirkeltje voorzien voor hierin te kleven met dan de glaasjes erbovenop. Maar dan krijg je een flets resultaat met lichten die meer weg hebben van een wieldeksel.
Dus ben ik aan het knutselen gegaan. Ben eens in mijn reserve-onderdelen gaan snuiten en vond er lichtunits voor in een lichtbak van een Tamiya Subaru.

Deze heb ik dan afgeveild totdat ik ongeveer de juiste diameter overhield.

Dan in alle voorzichtigheid de gaten opengeboord met een handboor zodat de units er kunnen ingelijmd worden.

Dan de units aangebracht:

En dan even een stukje van de grill erbijgehaald om een indruk te krijgen van het resultaat.

Hier werd ook meteen duidelijk dat die grillen vrij krom zijn. Dus is nog werk aan.
Nu, als alles klaar is, komen er de glaasjes nog voor, en hiervoor zou ik een oproep willen doen aan
Sennake.
Ik heb 2 glaasjes die mooi zijn en 2 glaasjes met blaasjes erin. Ik meen mij te herinneren dat gij die fout meegekregen had bij de Posche van Droogmans.
Mijn vraag, hebt ge die nog? En zoja, zijn er daar 2 goeie bij? Zou geweldig zijn. Alvast bedankt.