Update 10 maart ;
@ de reageerders en/of stille meevolgers : Merci
Vandaag de uitlaat laten "roesten" ,de luchtfilter heb zen "filters" gehad

en de motor zen eerste stoflaagske...
Een dry-fit van de motor op de chasis met toevoeging van de cardans...
Benodigdheden voor roest;
Humbrol 100 dik schilderen en MIG pigment deppen op de natte verf.
een uurke wachten ...... (wacht,wacht,wacht

)
Humbrol matt clear goed verdunnen ,uitlaat inpappen (dik) opnieuw pigment aanbrengen.
Nog wa olieverfkes smeren om kleurvariatie te verkrijgen en
"Finito"
(deze laatste stap is nog niet gebeurd hier wegens... nog aan het drogen.)
Het result :
Vervolgens nog de pics van de "dry-fit";
Op naar de volgende stap !!!
Dat zal de afwerking / bevestiging (definitief) van de motor zijn met al zen toeters en bellen.
Eens de binnenkant klaar is kan dan de body gemonteerd worden en het leidingwerk van de motor beëindigd...
Maar dat is nog toekomstmuziek.
Grtz,
G