View Single Post
  #167  
Old 10-03-2010, 18:49
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Update 10 maart ;

@ de reageerders en/of stille meevolgers : Merci

Vandaag de uitlaat laten "roesten" ,de luchtfilter heb zen "filters" gehad en de motor zen eerste stoflaagske...
Een dry-fit van de motor op de chasis met toevoeging van de cardans...

Benodigdheden voor roest;



Humbrol 100 dik schilderen en MIG pigment deppen op de natte verf.
een uurke wachten ...... (wacht,wacht,wacht )
Humbrol matt clear goed verdunnen ,uitlaat inpappen (dik) opnieuw pigment aanbrengen.
Nog wa olieverfkes smeren om kleurvariatie te verkrijgen en "Finito"
(deze laatste stap is nog niet gebeurd hier wegens... nog aan het drogen.)
Het result :



Vervolgens nog de pics van de "dry-fit";





Op naar de volgende stap !!!
Dat zal de afwerking / bevestiging (definitief) van de motor zijn met al zen toeters en bellen.
Eens de binnenkant klaar is kan dan de body gemonteerd worden en het leidingwerk van de motor beëindigd...
Maar dat is nog toekomstmuziek.

Grtz,
G
Reply With Quote