View Single Post
Old 29-03-2010, 22:30
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Verder kan je aan de rechterkant van het koetswerk zien dat er een extra gat werd voorzien. Daar komt een stang door die naar de motor leidt, en aan de bovenkant zit een soort van wieltje met een hendel. Waarvoor het moet dienen is mij niet helemaal duidelijk, maar ik was ei-zo-na vergeten dit onderdeel te bouwen. Het was pas toen ik het originele onderdeel in de doos zag liggen dat mijne euro-cent is gevallen.

En dan weet ge al wat er volgt zeker? Voldoet niet, opnieuw bouwen, bla-bla-bla. Ge kent het scenario.
Ik wilde het middenste deel met de spaakjes recupereren en de buitenste ring vervangen door een dunnere uit koper, maar dat ging niet en het onderdeel brak in stukken bij het kuisen van die spaakjes.
Dan maar zelf spaakjes maken zeker? Na een beetje sukkelen en priegelen is het me toch gelukt iets te solderen dat op een wieltje trekt. Nog wat opkuisen en zal wel kunnen dienen.
Dat komt op een rechte stang en dan recht door de zijkant van het koetswerk naar de motor.

Het chassis dan: de treeplankjes werden vastgelijmd aan de zijkant, en de achterste veren zijn gemonteerd. Ik wil je het volledige beeld niet onthouden.
Zal het ding dan toch nog ooit afraken?

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC12316.JPG
Views:	408
Size:	587.6 KB
ID:	17421   Click image for larger version

Name:	DSC12318.JPG
Views:	419
Size:	576.7 KB
ID:	17422   Click image for larger version

Name:	DSC12330.JPG