View Single Post
Old 07-04-2010, 17:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Het interieur van deze oude Starter kit stelt echt niets voor. Daar gaan we dus iets aan doen. Niet dat ik er een supergedetailleerd interieur wil van maken zoals dat van Guido's Peugeot, maar er moet toch iets te zien zijn achter de ruiten.

Eerst heb ik de achterzijde van de stoelen bekleed met Kevlar decal. De stoelruggen werden ook uitgeboord om de gordels door te kunnen steken.

Op de vloer heb ik wat tranenplaat gelegd, die wel ietwat te groot is voor deze schaal, maar het is het totaalbeeld dat telt en zoveel ga je er nu ook niet meer van zien eens de body op het chassis vastzit.

Een brandblusser werd ook gescracht. Spanbandjes van BMF errond, mishmash als spuitmond, en een decalletje om het af te werken.

De gordels werden aangebracht, maar om het niet te overdrijven heb ik de heupgordels achterwege gelaten. Ook hier ga ik voor het 'totaalbeeld' dat de indruk moet geven dat het 'busy' genoeg is.

Nog een speldekop als versnellingspook aangebracht, en de dashbord-decal wat aangekleed met enkele druppeltje epoxylijm, en ons interieur ziet er al heel wat beter uit.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1983_audi_quattro_belga_10.JPG
Views:	1311
Size:	918.2 KB
ID:	17534   Click image for larger version

Name:	1983_audi_quattro_belga_11.JPG
Views:	1288
Size:	883.6 KB
ID:	17535   Click image for larger version

Name:	1983_audi_quattro_belga_12.JPG
Views:	1331