Daarna is het tijd om de body op het chassis te bevestigen. Hiervoor worden de raamrubbers natuurlijk eerst geschilderd op de body, en wordt de binnenkant ervan ook matzwart geschilderd.
Daarna wordt de ruitpartij tegen de binnenkant van het dak gekleefd met tweezijdige kleefband. De ruitpartij past niet zo goed jammer genoeg, wat ook een gevolg is van de ouderdom van deze Starter kit. Maar goed, dit modelletje komt sowieso terecht in de kast met '3 Musketiers-wagens' en dan vallen zulke kleine mankementjes niet zo erg op in het geheel.
De velgen worden TS-30 silver gespoten en van een Smoke wash voorzien om de gaten in de velgen wat meer tot uiting te laten komen.
Daarna kan de body op het chassis gemonteerd worden. Wat erg jammer is bij deze kit is het feit dat de montage niet met schroeven gebeurt, maar gekleefd moet worden. Ik wou eerst de verlijming doen met epoxylijm, maar met de ruitpartij op zijn plaats is er zodanig veel spanning dat de bodem er wil uitspringen. Daarom gebruiken we secondelijm zodat we het geheel een minuutje tegen elkaar kunnen drukken waarna het droog is en op zijn plaats blijft. Maar: de samensmelting van body en chassis is onherroepelijk, eventuele retouches zijn dus niet meer mogelijk. Gelukkig zitten de lijmvlakken ver genoeg van de ruitpartij om geen witte uitwasemingen te veroorzaken zodat ik het model kan voorzien van zijn wielen waarna ik het bevestig op de 'uitlijnbank' (en deze keer wél met een schroef).
Nu kan de detailafwerking beginnen. Maar daarover horen jullie natuurlijk later meer.