De rolbeugel, die zoals eerder vermeld vervangen werd door ijzerdraad ipv resin, krijgt een metallic grey kleurtje, zoals de referentiefoto's aangeven. Achteraan zit ook nog een stuk van de versnellingsbak die aluminiumkleurig geschilderd wordt en met smoke wat diepte verkrijgt.
De velgen dan. De achterste velgen vormden geen probleem; de banden pasten er mooi qua breedte. Echter, vooraan is een ander verhaal: volgens mij heb ik een verkeerd wielensetje gekregen, want de aluminium gedraaide velgen zijn alle 4 identiek en dus veel te breed voor de voorste banden. Dus werden ze een heel stuk smaller geschuurd tot de voorste banden er perfect op passen. Daarna werden de inserts gunmetal geschilderd, de boutjes afgewerkt met zilver, en tenslotte werden de inserts gemonteerd.
Er zit ook een resin figuurtje in de kit, dat ik initieel niet wou gebruiken. Maar ondertussen ben ik van gedacht veranderd, omdat ik dank zij een boek over het leven van Senna een goed idee heb hoe de overall er in 1982 uitzag. Ik heb wel een decalsetje besteld met daarop vooral de groene en blauwe striping van de helm, want op die schaal is het niet te doen om die mooi aan te brengen met een penseel. Enfin ik kan dat toch niet. En de helm is toch de eyecatcher van de figuur...
Het figuurtje werd dus ontdaan van alle bramen, in witte primer gespoten, en daarna werd de helm geel gespoten. Maskeren was hier niet nodig, de overall moet toch rood geschilderd worden...
En om een idee te krijgen hoe het geheel er zal uitzien heb ik alle onderdelen die ik al heb eens gedryfit. Dat wordt, al zeg ik het zelf, een leuk plaatje...