View Single Post
Old 17-01-2011, 22:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Nadat ik in december ettelijke uren aan de laptop zat om decals te tekenen (Ferrari en deze evo 8) werd het stilletjes aan tijd om aan deze verder te doen. De decals werden geprint en gesealed net voor de skireis. Gisteren kon ik dan eindelijk aan de slag.

De decals werden op clear paper geprint en dat werkt wat anders dan op white paper. Het is veel stroever en gedraagt zich raar: sol verpest de boel en droogdeppen lukt niet want dan komt de decal mee. Ik moet het dus met koud water doen en dan een vochtige doek erop om alles te doen aansluiten. Nu ja, als je het weet, dan gaat het "vlot" hoor.

Hier een stand van zaken:

Zo was hij dus eerst:

Daarna werden de decals vakkundig verwijderd en de nieuwe werden konden worden aangebracht... Deel 1:

Op het dak merk ik trouwens een hapering in de decal. Damn... Dat wordt ofwel vernieuwen ofwel aanpassen... Heb er jammer genoeg geen reserve meer van wegens de eerste al verkl***... Desnoods eentje printen nog e want heb nog decals te tekenen in januari (die van de Mini)

Allez, op naar de rest van de decals nu... Grtzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2989.jpg
Views:	1013
Size:	105.3 KB
ID:	20786   Click image for larger version

Name:	IMG_2990.jpg
Views:	1055
Size:	164.4 KB
ID:	20787   Click image for larger version

Name:	IMG_2991.jpg