Dan was het de beurt aan de wedstrijdmodellen. We hadden aan Starmodel beloofd dat we, ondanks het feit dat we slechts met zijn drieën waren om modellen in te schrijven, elk 5 modellen zouden meebrengen. Tel daarbij nog de modellen die meegegeven waren door TvD en Gert, en we zaten dicht tegen de 20 modellen aan, alleen wat civiele modelbouw betreft! Grappig daarbij was dat de oppervlakte, voorzien voor de civiele modellen, al helemaal vol stond met 2 vitrinekasten gevuld met enorme vrachtwagens met opliggers (ja, 1/24 is best een grote schaal) zodat onze 17 modellen in eerste instantie nergens meer bij konden. Gelukkig kon ik Starmodel te pakken krijgen om hem het 'probleemke' te melden, die daarbij prompt in een lach schoot. Hij had dit natuurlijk stilletjes voorzien en had geduldig gewacht tot het onvermijdelijke zich voordeed: de militaire modellen moesten wijken voor de civiele... Dat hij hierdoor ook tegen de 20 modellen moest jureren nam hij er graag bij. En wij? Tja, als we iemand een kl**t kunnen aftrekken doen we dat met alle plezier natuurlijk

Het resultaat van onze actie zie je hier als overzicht:
Enkele foto's van dichterbij van een paar van de wedstrijdmodellen kan ik je ook tonen, maar ik reken op het toestel van Loixrallyfan om de modellen te tonen die hij zelf en Doc ingeschreven hadden, want ik heb helaas verzuimd om alle De Paddock inschrijvingen te fotograferen
Ikzelf had mijn Ferrari bootje nog een meegenomen, dat goed was voor een gouden plak:
Daarnaast had ik ook 2 moto's meegepakt, de Honda MB50 die goed was voor brons:
En de Yamaha YZR500 met de Kenny aan het stuur, goed voor goud:
Bij de auto's schreef ik de Jaguar E-type in (geen foto van gemaakt) en de Ferrari 312T, goed voor zilver, en die zo goed als af was (maar toch niet helemaal zo bleek):