TvD had me gevraagd om zijn Subaru in te schrijven, die ook goed was voor brons:
En Gert had me zijn 'Devastator' meegegeven, die ook goud haalde:
In dezelfde categorie stond trouwens ook de 'Hulk', die volgens mij zilver behaalde (?):
Ik vermoed dat ik nog wat prijzen vergeten ben zoals de gouden plak voor Guido's Peugeot 207, maar ik reken op aan Loixrallyfan en Doc om even mee te geven wat ik in alle opwinding nog overgeslagen heb...
Maar het grootste prijsbeest was in elk geval Loixrallyfan die met zijn geweldig mooie Corolla zowat alle hoofdprijzen meepakte naar huis (en ik heb daar geen foto van gemaakt, schandalig!). Hij behaalde goud in de categorie, een speciale prijs voor het mooiste civiele model én on top of that 'the best of show'!!! Dikke proficiat Guido!!!
Deze dus:
Ik heb nog wat sfeerfoto's genomen, en ik wil beginnen met een stand die ons enorm inspireerde om als display te gebruiken. Om ons toe te laten eens te bekijken of iemand van onze club het ziet zitten om iets in die aard te vervaardigen (uiteraard betaald door de club) heb ik er enkele foto's van gemaakt. In feite gaat het om holle metalen steunen met TL-buizen in, en sleuven die plexiglas platen bijeenhouden. Iemand ideeën of suggesties? Zoiets zouden we eigenlijk wel goed kunnen gebruiken in de toekomst...