View Single Post
Old 18-07-2011, 20:18
The creative explorer The creative explorer is offline
De Paddock Regular

Ik ben weer iets opgeschoten met de auto. Voornamelijk aan het interieur, de techniek spreekt me bij deze niet echt aan, mede omdat alles aan het zicht wordt ontrokken. Ik moet even de juiste motivatie ervoor vinden.

Toen ik door de plastic zakjes heen zat te kijken, viel me iets op aan de banden.

Ze zijn nogal breed, glad van profiel en van een kleine diameter, blijkbaar heeft een medewerker in Polen het verkeerde zakje er in gedaan.
Inmiddels is er een mailtje gegaan naar Abteilung X van Revell, toffe gasten daar overigens, ik was er vorige week op bezoek.

Terug naar het interieur, dit is een mock-up, eventjes de boel er los ingezet om het resultaat te bekijken. Ik vind het er niet onaardig uit zien, wel moet ik de stoelen nog even een laagje bruin geven, het lijkt wat onevenredig. In het eggie zie je het niet, maar als de camera het wel kan zien....
Daarnaast had ik nogal wat problemen (de laatste tijd overigens) om flocken aan te brengen. Op de oude manier wilde het gewoon niet en aan de hand van wat tutorials lukte het ook niet. Ik heb toen vandaag na de 2e poging een andere manier bedacht en gelukkig werkte die wel voor mij.

Reply With Quote