Thread: Dilemma
View Single Post
Old 06-11-2011, 17:07
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Dilemma

Hallo iedereen,

Ik sta voor een zeer moeilijk dilemma. Toen ik enkele weken geleden mijn kast (waar mijn bouwdozen in staan) aan het uit kuisen was, ben ik beginnen nadenken over wat ik nog allemaal wil maken in modelbouw. Ik ben toen tot de conclusie gekomen dat er misschien 100 à 150 modellen van de 300 bijzitten, die ik waarschijnlijk nooit ga bouwen. Ik heb toen eigenlijk besloten om me enkel op F1, Lemans(Porsche) en Motoren bezig te houden, maar natuurlijk ook enkele rally wagens en enkele personen wagens, maar dan speciaal. Dus zullen er veel rally, LM(geen porsche), DTM, en ook personen wagen tussen zitten die ik ga verkopen, maar ik ben een beetje bang dat als ik ze verkoop achteraf spijt ga krijgen dat ik ze weg gedaan heb. Natuurlijk moet ik er ook bijzeggen dat Rally, DTM, LM(geen porsche) en sommige personen wagen, omdat ik eigenlijk geen interesse heb in die categorieën. Omdat ik daar niks van af weet en ook geen boeken of foto's van heb en ik zou toch meer gedetailleerd willen beginnen werken, nu ik het airbrushen een beetje onder de knie begin te krijgen en toch al enkele mooie resultaten heb neergezet. Natuurlijk nog niet zoals het zou moeten zijn, maar dat komt omdat ik er nog niet aan toe was. Het zouden dan ook niet alleen modellen zijn die ik te koop zet, maar ook decal vellen, pe setten en dergelijke. Wat vinden jullie wat ik moet doen?

Groeten,
Lesley
Reply With Quote