dus vond ik geen andere manier om een naald warm te maken en zo een gat te maken in het raam
ik had het stopje al klaar gemaakt voor te plaatsen

dat was best oke kwa grote
dus over na de actie van de hete naald . de naald ging er goed door maar naar mate ze afkoelde bleef ze steken en was ze vast geplakt in de plastiek

ze eruit trekken ging niet en ik kreeg schrik om alles kapot te trekken want het was toch delicaat werk zo en er kwam geen beweging in .
dan het stomste idee in mijn heel leven was proberen de naald terug wat warm te maken . dat lukte goed maar omdat ik snel wou werken om ze eruit te krijgen bewoog ik teveel en werd het gat groter dan de naald zelf was

het eerste stopje paste natuurlijk niet meer

nu was ik heel van de kaart en wou een laatste ding proberen een stukje sprue op de plaats geplakt en dat werd dan naderhand zwart gemaakt .
maar omdat het gat zo vervormd was kreeg ik het er niet meer recht op geplakt en zit het dus verkeerd

ben dus direct gestopt en heb hem terug in de doos gestoken en weet geen oplossing meer nu alleen kan ik nog een ding doen en een decal erover plakken en het zo min mogelijk laten opvallen tenzij jullie mij nog raad kunnen geven ervoor
zo dat was mijn verhaal pffuuu wat een text