View Single Post
  #5  
Old 08-02-2013, 20:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Zonder de ophanging ziet alles er wel ok uit natuurlijk.



Maar ik heb er geen idee van of ik de achterste ophangingsarmen zullen passen in de openingen die in de bodyplaten zitten, en om in staat te zijn om de nodige opmetingen te doen zou ik ze moeten kunnen bevestigen aan het chassis. Maar dan zou ik de ophangingsarmen niet meer door de gaten kunnen steken... Dilemma!



Na een nachtje slapen vond ik de oplossing: wanneer ik zou in staat zijn om de onderste ophangingsarmen aan de versnellingsbak te verbinden mét de bodyplaten op hun plaats, zou ik de nodige opmetingen kunnen doen. Dus snij ik de onderste ophanging los van de versnellingsbak en breng in in de plaats daarvan nieuwe steunen aan.



Nu is het mogelijk om de bodyplaten aan het chassis te kleven, omdat ik daarna de armen doorheen de gaten kan steken (net zoals in het echt dus eigenlijk). En maar goed ook want de gaten van de transkit zitten allemaal op de verkeerde plaats! Ik moest ze allemaal verplaatsen, zonder uitzondering.



Zelfde procedure aan de andere zijde. Bodyplaat vastzetten, de armen opmeten, en de gaten verplaatsen.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1989_mclaren_mp4_5_21.JPG
Views:	1926
Size:	780.4 KB
ID:	26861   Click image for larger version

Name:	1989_mclaren_mp4_5_22.JPG
Views:	1825
Size:	733.1 KB
ID:	26862   Click image for larger version

Name:	1989_mclaren_mp4_5_23.JPG
Views:	1897
Size:	1,013.2 KB
ID:	26863   Click image for larger version

Name:	1989_mclaren_mp4_5_24.JPG
Views:	1854
Size:	564.9 KB
ID:	26864   Click image for larger version

Name:	1989_mclaren_mp4_5_25.JPG
Views:	1817
Size:	657.1 KB
ID:	26865  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote