View Single Post
Old 24-02-2013, 17:01
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
De body werd ondertussen in de vernis gezet.

De vernislaag is wel ok, maar helaas heeft ze de kleur van het orange veranderd, die lichter geworden is.

Ik weet niet of je het kan zien op deze foto, maar het rood op de body is dus lichter dan het rood op de achterspoiler die nog niet vernist werd. Dus ik heb nu 3 mogelijkheden: ofwel wachten en hopen dat het rood op de body stilaan terugkeert naar het juiste rood, ofwel de achterspoiler spuiten met dezelfde vernis en hopen dat de verkleuring dezelfde is, ofwel het rood op de body opnieuw spuiten.

Een 2e verrassing kwam er toen ik de sponsor decals wou aanbrengen op de achtervleugel. de 'Courtaulds' sponsor zag er namelijk niet het ganse seizoen hetzelfde uit. Hier zie hem in het begin van het seizoen, tijdens de GP van San Marino.

Op het einde van het seizoen was de sponsor dus aangepast, zoals je kan zien op deze beruchte foto van de Japanse GP. Maar aangezien de decals die in de kit zitten die van de Mclaren MP4/5B zijn, die er uit zagen zoals die van de MP4/5 op het einde van het seizoen, kan ik er niets mee aanvangen. Ik ben namelijk de McLaren aan het bouwen van de Braziliaanse GP. Dus moest ik een extra decal sheet bestellen. Pfff, had ik maar een Fujimi kit gekocht...

Misschien heb ik de decals voor de endplates liggen. Ik laat nog iets weten.

Greetz,
Lesley
Reply With Quote