View Single Post
Old 07-02-2014, 02:48
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Quote:
Originally Posted by Loixrallyfan View Post
Hey Lesley,

Ik snap dat wel, maar uiteraard was een mailtje of een berichtje hier wel even het minste om even te horen hoe en wat. Ik ga inderdaad naar daar met enkele modellekes, maar ging er vanuit dat de Paddock niet vertegenwoordigd zou zijn.
Daarom dat ik dus als mezelf zou gaan.
Had je dit nu even besproken, dan had ik toch iets geweten en was ik zeker van plan geweest om dat eens te bekijken.
Maar hier zo plots mijn naam te zien zonder ik echt van iets weet, wat berust op een spijtig misverstand, is vreemd en alhoewel ik graag en steeds bereidwillig wil zijn, wordt ik evenzeer niet graag verrast op deze manier. Zal mijn karakter zijn zekers.
Enfin, zo heb je toch even geleerd om eerst eens even de dingen op voorhand te bespreken met ALLE partijen, alvorens tot actie over te gaan.
Mail, bel, post iets op Facebook, dan kan ik tenminste reageren en waren al deze misverstanden niet gebeurd. Ik bijt heus niet hoor.

Grts, Guido
Hey Guido,

Ik heb enkel en alleen gehandeld naar wat me gevraagd is. Van zodra ik het bericht kreeg, heb ik meteen gebeld voor een meter of 4 meer, dan de oorspronkelijke 2 meter en er voor gezorgd om een eigen stand van de Paddock te hebben. Ik dacht dat dit voor jullie in orde was en heb er dan ook niet verder bij nagedacht(maar ben nu wel van gedacht, dat dit de laatste keer is dat ik zo nog iets onderneem zonder dergelijke afspraken).We kunnen natuurlijk allemaal als apart op de beurs gaan staan, wat voor mij geen probleem is, maar dan vraag ik me af waar het clubgevoel naartoe is. Ik stel voor dat ik de paddock vertegenwoordig met mijn modellen en die van Patrick. Mocht je je modellen alsnog willen exposeren op onze stand, dan is dat geen enkel probleem. Het zal dan wel een basic stand zijn, zonder al teveel reclame van onze club, want ik ga niet speciaal naar Johny rijden om het materiaal op te halen. Mocht iemand dit alsnog willen doen, dan zou ik dat super vinden. Indien er nog kandidaten zijn om de stand te komen vullen. Altijd welkom.

Last edited by eyckles; 07-02-2014 at 12:31.
Reply With Quote