Ik ga me niet teveel bemoeien met de discussie, want ik ben niet van alles op de hoogte. Maar er zijn elementen te vinden die pleiten in het voordeel van beide partijen.
Enerzijds denk ik dat het inderdaad vreemd is voor Guido om van plan zijnde een standje te gaan bemannen op zijn eentje, ineens te lezen dat hij deelneemt aan een stand van De Paddock zonder hierover blijkbaar gecontacteerd te zijn. En het is niet leuk om dan tegen de organisatie te moeten zeggen dat de gereserveerde plaats mag geannuleerd worden omdat de club ook een stand heeft. Daar kan ik in komen.
Anderzijds is het ook zo dat de beslissing om met De Paddock een stand te gaan bemannen in feite genomen werd op de Paddock-meeting van januari, toen er blijkbaar enkele mensen zin hadden om Lesley bij te staan op de beurs. Volgens mij was Guido niet op die meeting, wat geen verwijt is, maar zoals je weet hebben de afwezigen altijd ongelijk... het ware natuurlijk beter geweest dat er van de genomen beslissing een spoor terug te vinden geweest was op het forum, maar anderzijds, als iedereen er van uit gaat dat alle deelnemers op de hoogte zijn, is het een beetje overbodig om het nog eens te herhalen...
Enfin, ik denk dat hieruit de nodige lessen geleerd zijn en dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen. Ik ga niemand zeggen wat hij moet doen of niet moet doen, maar het zou inderdaad wel eens een vreemd zicht kunnen zijn als leden van een zelfde club op verschillende standen staan. Als er maar geen verkeerde conclusies uit getrokken worden die de club kunnen schaden...
|