Quote:
Originally Posted by Sennake
En nu ga ik afsluiten om me te begeven naar mijn pensioenfeestje... jaja, vandaag is het inderdaad zover: ik ga met pensioen 
|
Hey Guy,
Alvast een hele dikke proficiat met je welverdiende rust en amuseert u straks.

En mannen, Patrick heeft een punt hé, het belangrijkste is toch wel het uitgangspunt van ons samenzijn, en dat is de modelbouw en het enorme amusement erachter.
Bjorn, goed opgelost door ons samen te zetten en zo kunnen we alsnog de tafels tegen elkaar sluiten om samen als groep te gaan.
Lesley, ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar wou toch even deze discussie opgang trekken om eventuele misverstanden in de toekomst te vermijden. No hard feelings maat.

Ge hebt zeker gedaan om goed te doen en Bjorn heeft nu ook geholpen om daar een oplossing voor te bieden. Laten we dan deze discussie positief eindigen en samen terug in één richting kijken, namelijk onze hobby, die centraal staat, en ons zaterdag amuseren. En om alles door te spoelen met een stevige pint drinken.
Ik zal ook eens kijken om dan aan wat lakens te raken bij onze Johny, die van mijn werk uit, toch niet zover af woont. En dan ben ik daar ook eens geweest en kan ik mijn Kodakske terug meebrengen om fotokes te maken van deze Expo.

Hopend hiermee alles een beetje terug in de goede lijn te zetten,
Grts en tot zaterdag, Guido