View Single Post
Old 02-03-2014, 15:53
VSB's Avatar
VSB VSB is offline
De Paddock Regular

Subaru world rally team - Service Tour de Corse 2001

Ik zit hier al een tijdje mee in men hoofd. Maar door de omvang van het project altijd nog uitgesteld. Echter had ik nu wat tijd om na te denken en ben ik eens alles op papier gaan zetten.

Het gaat om de Subaru service in Tour de Corse van 2001.
Ik ben altijd al gefacineerd geweeest door het service park. Nu wil ik dit eens tot in detail gaan nabouwen. Met in detail bedoel ik niet dat ik aan de hand van referentiefoto’s alles ga nabouwen. Want er is simpelweg bijna geen referentiemateriaal van die rally. Ik beschik wel over genoeg andere referentie van het subaru service park zodat ik daar verder kan op bouwen. Met detail bedoel ik dan dat ik het zo realisitsch mogelijk wil laten overkomen.Ik heb enkel wat beeldmateriaal over het service park van tour de Corse dat ik daar verder kan op bouwen en mijn eigen toevoegen kan doen.

Bedoeling is om na leg 1 de service te laten doorgaan.
Burns (beschadigde voorbumper) en Solberg (lek) staan in service. Martin komt service binnen gereden, Arai staat op trailer aan service wegens crash op kp1
De service vind plaats op een vliegveld.

- benodigdheden.
2x Subaru service truck + Auto - Italeri
Service truck Pirelli (Italeri) Mercedes actros.
2x detail up set + engine (studio 27)
2x open doors: Rennaissance TK.24/115
2x Tamiya Subaru Impreza Wrc
4x service tents
4x mechanics set Tamiya
Recce car Subaru wrx
Service car (cammionette) Subaru Legacy
Car transporter + Subaru Legacy
Reserve onderdelen auto’s ( parts box )
Detailering service trucks
Andere auto die service voorbij rijd rond het nummer 18 als Martin ook komt binnen rijden. Delecour nr17
Tamiya ford focus rs wrc 2001
Decals Delecour tour de Corse 2001

Dit is zowat de opstelling:

Ik heb nog niks gedaan Maar wilde al een topic starten om het voor mezelf overzichtelijk te houden. Want dit kan wel eens heel lang gaan duren.
En ook een oproep waar ik Subaru motoren kan vinden. Ik weet dat ze bestaan in resin maar weet het merk niet en of deze nog beschikbaar zijn.