View Single Post
Old 05-05-2014, 00:26
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Ok, hier een kort verslag van beurs die voor ons zéér goed is meegevallen.
Zoals gewoonlijk was ik er weer redelijk vroeg bij, kan je dichtbij parkeren. Bart P. was de eerste die arriveerde voor een korte dag, daarna Fred65, TvD, Loixrallyfan en tot slot Eyckles, die er verrassend fris uitzag na een zaterdagje Francorchamps. Tal van modellen werden vakkundig bij elkaar gezet, de nodige wedstrijdmodellen ingeschreven en de koppen koffie aangerukt. Laat het volk maar komen.
De dag begon lekker druk, veel volk, ook bekende gezichten natuurlijk, zoals oa de fam Doc, Danny, Joka-1, Big Attack, Guido H. en waarschijnlijk ben ik er wel een aantal vergeten.
Veel mensen met vragen die toch even halt hielden bij onze stand, ook mensen die interesse hadden in ons "clubje". We zullen wel zien of zich registreren hier, ze zijn alvast uitgenodigd.
Even het wedstrijdgedeelte;
Het aantal modellen was minder, maar de kwaliteit was groot, in alle categorieën. Bij de afdeling burgervoertuigen en compititie waren 8 voertuigen ingeschreven, waarvan 7 uit eigen huis (2x TvD, 2x Eyckles, 2x Loixrallyfan en 1x Nismo) Nu ja, ik bouw ook niet zo snel meer zeker
Niet getreurd, we vielen allemaal in de prijzen (2x Loixrallyfan, 2x Eyckles, helaas 1x TvD en 1x Nismo) Tevens behaalde ik ook nog de Domino-prijs.
Bij deze wil iedereen die zijn steen (tje) heeft bijgedragen vandaag bedanken , als ook de prijswinnaars

En natuurlijk sluiten we af met de nodige prentjes om de thuisblijvers niet te vergeten.
Onze stand;

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Moveleo '14  001.JPG
Views:	406
Size:	70.2 KB
ID:	29554   Click image for larger version

Name:	Moveleo '14  002.JPG
Views:	419
Size:	63.1 KB
ID:	29555   Click image for larger version

Name:	Moveleo '14  003.JPG
Views:	407
Size:	70.0 KB
ID:	29556   Click image for larger version

Name:	Moveleo '14  004.JPG
Views:	412
Size:	70.7 KB
ID:	29557   Click image for larger version

Name:	Moveleo '14  005.JPG
Views:	435
Size:	77.3 KB
ID:	29558  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote