Hallo iedereen,
Tijd voor nog eens een update. Eerst en vooral werd alle onderdelen, buiten de carrosserie onderdelen, in het zwart gespoten. Sommige kregen dan ook al verschillende alclad metaal kleuren, maar later hier meer over. Eerst en vooral moet het chassis klaar zijn, aleer ik aan de carrosserie kan beginnen. Dus werd het tijd om eens te beginnen met onderdelen te voorzien van CF decals. Eerst werden er mallen gemaakt en toen zijn we begonnen met het aanbrengen er van. Ik heb ook de motor al gespoten. Dat was misere om dat af te plakken. Ik had eerst zwart gespoten en dacht dan af te plakken voor het zilver. Na een uur of 5, had ik nog niet de helft afgeplakt en dus maar raad gevraagd aan iemand die deze ook al eens gemaakt heeft. Dus werd alles rondom de motor afgeplakt en alles zilver gespoten en nadien terug afgeplakt om het zwart te schilderen. Ik ben blij let het resultaat, maar er moet wel nog wat detail aan komen. Hier zijn alvast een paar foto's van het aanbrengen van de CF decals:
De geschilderde motor:
De CF mallen of templates:
Het CF werk:
Dit was het voorlopig. Er moet nog redelijk veel CF decals aangebracht worden. Alleen de difuser telt 19 decals.
Tot de volgende