View Single Post
Old 30-08-2014, 16:49
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!

Na anderhalve maand dan eindelijk weer wat kunnen doen. Veel van die tijd werd besteed aan een oplossing bedenken voor de waardeloze decals voor de achtervleugel.... maar ik heb iets bedacht en uitgevoerd dat wat mij betreft goed genoeg is Helaas ben ik tussendoor vergeten foto's te maken dus jullie zullen het moeten doen met het eindresultaat.

Eerst even uitleggen wat ik gedaan heb. Effectief heb ik de vleugel in de basiskleuren zwart en lichtgroen gespoten. De decals had ik vooraf al ingescand (doe ik eigenlijk altijd), hierin zat ook een stuk van zo'n 1,5 bij 4 cm waarmee je stukjes kon opvullen EN de spiegels moest bekleden. Dit stuk heb ik ontdaan van het groen en alleen de zwarte "vlekken" op doorzichtig decalpapier geprint. Vervolgens heb ik deze decals over de groene delen op de vleugel geplaatst. Het resultaat is dan als volgt (reclame werd zelf ook getekend en geprint):

En hetzelfde werd gedaan met de spiegels:

De achtervleugel krijgt ook nog een "[HOONIGAN]"-decal bovenop, maar die is zelfs niet volledig . Er missen wat delen van letters in het midden.... wordt vervolgd met een oplossing
Attached Images
File Type: jpg fiesta_block_41.jpg (147.3 KB, 1057 views)
File Type: jpg fiesta_block_42.jpg (60.7 KB, 998 views)

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote