View Single Post
Old 16-09-2014, 21:26
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
.......................

ik had de indruk dat er bij deze editie wat meer burgervoertuigen werden tentoongesteld als de voorbije jaren (of misschien zaten de autobouwers allemaal bij elkaar en vertekende dat mijn beeld)

precies ook meer stands met poppetjes (pin ups en andere)
Dat is een juiste indruk. Ondanks dit een vooral algemene beurs is, doen ze daar bij KMK echt wel hun best om ook de civiele voertuigen te promoten. Getuige hiervan is een betre indeling in het wedstrijdgedeelte en dat er meer standhouders/clubstanden waren. Het wedstrijdgedeelte vond zelfs plaats in een apart lokaal.

Bij deze een kort verslagje met redelijk wat prentjes.

Zoals meestal was ik er als eerste, moet wel als je het nodige materiaal meebrengt. Rond de klok van 8-en werd de tafel gedekt en werden de nodige spiegels e.d. klaar gelegd. Stilletjesaan kwam onze "bemanning" binnen, Sennake, Fred65, Tvd, Kevin, Eyckles, Rocknrolla en Loixrallyfan. Na de nodige koffie met dito koeken werden de modellen uitgestald. Ook Starmodel was ondertussen onze rangen komen vervoegen en onze stand was op tijd klaar. Onze tafels stonden zoals gewoonlijk goed vol, maar toch ordelijk.
Wat de wedstrijd betreft, dit is hierboven reeds meegedeeld en was een succes te noemen wat onze club betreft.
Ook nog een proficiat aan alle andere deelnemers

Ook weer vele bekende gezichten tegengekomen en kunnen bijpraten.
Het was een prettige dag, veel volk en tot een volgend jaar zekers.
Bij deze een applaus voor de mannen van KMK en hier volgen de nodige sfeerbeelden;

Attached Images
File Type: jpg KMK '14 001.JPG (72.6 KB, 409 views)
File Type: jpg KMK '14 002.JPG (91.8 KB, 426 views)
File Type: jpg KMK '14 003.JPG (86.6 KB, 407 views)
File Type: jpg KMK '14 004.JPG (93.8 KB, 434 views)
File Type: jpg KMK '14 005.JPG (72.4 KB, 378 views)

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote