Thread: Nieuwegein 2014
View Single Post
Old 25-10-2014, 21:37
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Nieuwegein 2014

Vaksbondvergadering van vanmorgen werd uitgesteld, dus gisterenavond dan maar beslist om een bezoekje te brengen aan Nieuwegein.
Natuurlijk kwam ik er enkele bekende mensen tegen, de mannen van Moveleo, der mannen van Jabbeke, de Luc Sturm en nog enkele bekenden.
Blijkbaar houden ze daar nogal vast aan hun principes, handelaars mogen binnen om 8u, de clubs pas om 9u.
De mensen van Jabbeke hebben mogen wachten van iets over 8u tot net na 9u, ze mochten er gewoon niet in.
Sommige doen zelfs niet meer mee aan de wedstrijd, oa E. Westra, hij denkt er ernstig over na om ook Nieuwegein te laten voor wat het is en naar Veldhoven te trekken.
Ik moest trouwens jullie allemaal de groeten doen van hem.

De beurs zelf was van een hoog niveau, prachtige modellen allerhande, veel volk en een gezellige sfeer. Ze hadden zefs spandoeken hangen dat er boven ook iets te bekijken was. Zelfs de mannen van Jabbeke en Moveleo gaven toe dat er veel volk naar boven kwam.
Ik had de indruk dat het wedstrijdgedeelte minder modellen lokte, maar het niveau was zéér hoog. De voertuigen waren wel goed vertegenwoordigd.

Ik ga jullie nog enkele sfeerbeelden tonen, eerst enkele vanuit de wedstrijdhal;

Attached Images
File Type: jpg Nieuwegein '14 001.JPG (169.4 KB, 460 views)
File Type: jpg Nieuwegein '14 009.JPG (160.3 KB, 370 views)
File Type: jpg Nieuwegein '14 021.JPG (154.8 KB, 423 views)
File Type: jpg Nieuwegein '14 025.JPG (156.0 KB, 446 views)
File Type: jpg Nieuwegein '14 037.JPG (182.8 KB, 442 views)

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote