View Single Post
Old 18-07-2015, 16:55
Jens's Avatar
Jens Jens is offline
De Paddock Rookie

Hoi hoi,

Eindelijk lukt het me nog eens om een update te plaatsen. Mijn excuses voor het lang wachten.

De wagen komt steeds dichter bij het eindpunt. Alle grote werken zoals decals en spuitwerken zijn gedaan. nu komt het er nog enkel op aan om mijn body te vernissen, ramen plaatsen, rubbers schilderen en de body op het onderstel kleven. Er is nog wat werk maar het einde nadert.

Tot hier ben ik tevreden over mijn leerproces. Het spuiten van resin beviel mij goed enkel bij het plaatsen van de decals zijn er wat problemen geweest.
Ik schilder nooit mijn raamrubbers vooraf. Gewoon omdat ik niet een supervaste hand heb en op vernis krijg je verf er iets makkelijker af. Bij deze wagen schilder je best de deurrubbers en zijrubbers best vooraf. Er komen namelijk een aantal decals overheen. Dus hier liep het wat mis soms en zijn er 2 decals van Pirelli verloren omdat de verf onder de decals liep. Gelukkig kan dit nog opgelost worden.

Maar goed. De foto's zullen veel meer mijn vooruitgang tonen. Enjoy:

de body met enkel de teamkleuren erop:

En hier met de sponsors en wedstrijdnummer erbij:

Hier en daar zie je nog onafgewerkte rubbers maar deze zijn ondertussen overal zo strak mogelijk gemaakt en netter.

Het interieur werd ook al afgewerkt. Hier is er niet veel werk aan buiten het schilderen van kabels en plaatsen van de zetels en enkele kleinere dingen. hier moest ik wel veel zoeken. De beschrijving is 1 blad papier waar er bitterweinig opstaat wat waar moet en veel referentiefoto's van binnenin de wagen zijn er niet te vinden.

En even een voorsmaakje van hoe hij eruit zal zien eens hij af is.

Zo voor deze update was het. hopelijk raakt de wagen nu snel af want ik ben er nu toch al een jaartje aan bezig. Wel op het gemak maar met plezier.

Groetjes
Jens

Coming up build:
- Audi quattro A1
- Audi quattro sport (restauratie)
- Audi quattro S1
Reply With Quote