View Single Post
Old 28-08-2015, 07:34
bestbalsakits bestbalsakits is offline
De Paddock Rookie

l'union fait la force ;-)

Merci allemaal om mee te zoeken...
Blauwe lijn zou dus inderdaad: EUROPEAN RALLYCHAMPIONSHIP, kunnen zijn (merci Guy om te vinden dat Haspengouw deel uitmaakte vand eze competitie in 1985. Wikipedia had dat zo niet begrepen, en ik had niet verder gezocht), en dus zal ik die tekst gebruiken in het decal.
'Big attack' gaf de voorzet, 'Sennake' kopte 'em erin.

Het Gr. B - decal, zal zonder 'Pedro' komen. Mss moet ik er 'Starmodel' of 'Patrick' boven zetten ;-)

En idd, belga logos lijken zwarte lijn te hebben, al heb ik ook foto waar dat niet zo duidelijk is. En ik vind het vreemd dat een logo op een wagen andere kleur krijgt dan standaard. Mss druk ik op het decal de zwarte lijn wel apart, zodat gebruiker kan kiezen tussen wel of niet zwarte lijn te gebruiken rondom het belga logo.

Ik kan nu verder met het decal. Er is nog wel wat werk aan...
Moet dan nog de velgen voor en achter 3D tekenen, en dan printen. Maar dat zal wel meevallen denk ik, ze zien er nogal rechtoe-rechtaan uit. En er zal nog wel werk zijn waar ik nu niet zo direct aan denk. Interieur ga ik niet doen denk ik, er zal dus moeten gescratched worden als je dit een beetje juist wil maken.

Ook nog: in mijn initïele post noemde is 'Nismo' per ongeluk 'nisma'. Blijkbaar kan ik dat niet meer corrigeren, dus bij deze dan mijn excuses & rechtzetting.

Nogmaals, allen merci. Et... en avant maintenant

Wim
Reply With Quote