Thread
:
2011 Porsche 911 GT3R - Prospeed - Goossens/Soulet - Fujimi - 1/24
View Single Post
#
1
30-12-2015, 14:41
eyckles
Nen dulle plekker
2011 Porsche 911 GT3R - Prospeed - Goossens/Soulet - Fujimi - 1/24
Hallo iedereen,
Hier ben ik dan nog eens met een WIP project. Het gaat hier om de Prospeed Porsche, waarmee Marc Goossens en Maxime Soulet het laatste Belcar kampioenschap mee gewonnen hebben in 2011. De basiskit die ik hier voor ga gebruiken is de Porsche 911 GT3R van Fujimi. De decals zijn ontworpen door Björn “Loeten” Elslander, waarvoor nog altijd heel erg bedankt. Ik ben hier 3 jaar geleden al aan begonnen, maar had toen iets te hevig met de dremel aan het schuren geweest, dat er vooraan in de bumper wat te veel weggenomen was, dus ging deze even aan kant. Gelukkig kon ik van iemand een kapotte body krijgen en heb toen alle grills voorzichtig uitgedremeld. Nadien de bumpers van beide body’s uitgesneden en en verwisseld. Dit ging tot mijn grote verrassing perfect en heb dan nu een perfecte body. Ondertussen werden ook alle carbon template gemaakt, wat niet veel is, maar het kan al gedaan zijn. Hier enkele foto’s:
Alles is ondertussen al afgewassen met water en dreft en aan het drogen. Tot de volgende update.
View Public Profile
Find all posts by eyckles