Quote:
Originally posted by FleaBite
ah neen he, feit is dat je tijd hebt tot volgende week zondag om de juiste antwoorden in te zenden. Dwz dat je nog altijd mailtjes mag zenden naar Sennake met wijzigingen van uw antwoorden. Ik zou u ook niet mijn info opsturen mocht je't mij vragen.
|
Legaal of illegaal, dat doet er nie toe; mijn antwoorden zijn binnen en dat is dat. 'k Was gewoon curieus waar die foto dan wel te vinden zou zijn (en of ik in de buurt zat met mijne gok, natuurlijk

), aangezien mijn speurtocht slechts een vijftal fotos van wat dat ik denk dat de rijder/auto combinatie is heeft opgeleverd, waarin 1) de omgeving in de verste verte nie trok op wat we in de opgeven foto zien en 2) de auto, uiteraard zou ik bijna zeggen, geheel onbeschadigd was.
Nu als Roeland (of gij, of iemand anders) zegt van "sorry Jan, maar ik heb liever niet dat ge weet waar ik dat gevonden heb.", ok. Niks op aan te merken, even goei vrienden. Maar dat er geimpliceerd dat ik het zou gebruiken om mezelf of iemand anders te bevoordelen omdat de deadline nog nie voorbij is stuit mij een beetje tegen de borst. Als ge met zo'n mentaliteit meedoet moogt ge van mij dat tekeningske al hebben.
Jan.
=---