Thread: Vraag 11 en 12
View Single Post
Old 13-05-2003, 09:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by sledge
Vraagje aan Sennake: Hoe stel jij die vragen eigenlijk op? Ik bedoel dan, denk je zo van: en nu neem ik een foto uit die rally, en zoek je daar dan een foto van, of surf je zelf eerst rond, en als je een goed foto vind gebruik je die? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
Ik snuister wat rond in mijn (naar schatting) 500 autosport-boeken en als ik een leuke anecdote en/of foto tegenkom scan ik ze in en maak ik er een quizvraag van. Ik haal dus in principe geen enkele foto van het net af, wat niet betekent dat ze er niet op te vinden zijn natuurlijk...

Verder zou ik toch willen opmerken dat wat competitiegeest altijd gezond is, maar dat we tenslotte ook niet aan het strijden zijn voor een gouden koe, en dat ik daarom graag zou hebben dat we de discussie omtrent het al dan niet doorspelen van informatie alvorens de bedenktijdtijd verstreken is hier bij laten.

Niemand is verplicht om zijn bronnen prijs te geven, en het is tegelijkertijd ook niet verboden om informatie aan anderen te vragen, wat niet betekent dat de persoon aan wie de info gevraagd wordt MOET antwoorden. Zoals reeds eerder gezegd, de enige 2 mensen op aarde die zwijgplicht hebben zijn Werner en ikzelf.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote