Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
Old 29-06-2003, 09:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Van vraag 17 heb ik idd de betreffende foto teruggevonden.........maar zoals reeds eerder geschreven, waardeloze informatie. Van desbetreffende project heb ik wel wat info gevonden op het net, echter ik kon er geen duidelijk antwoord van maken. Ipv te gokken op 1 evenement heb ik de antwoorden wat verspreid..........wellicht iets van punten ipv van een grote vette nul

Vraag 18
Zag er op eerste oog voor mij als niet-rally freak onmogelijk uit. Totdat ik een tipje kreeg van een concu-collega Aan de hand van een klein detail denk ik het juiste antwoord gevonden te hebben. De site waar ik het vermoedelijk op terug vond was verbluffend simpel..........waarom doen we af en toe zo moeilijk als het ook simpel kan.

Maar nu wat anders, dit WAS pas vraag 17 & 18...........wat moet dat worden met de rest
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote