Belt ons moe: "zeg mijen Word werkt niet meer, kunt ge eens komen kijken?" Zo begint het natuurlijk.
Dus, ik gaan kijken. Uit de office-familie was er enkel Word 2000 geïnstalleerd - want die was meegeleverd in de Office Worksuite met de PC (Fujitsu-Siemens, Celeron 1.2 Ghz). Later werd er Publisher 2002 op geïnstalleerd. Dus ik dacht, misschien een Office versie conflict.
Wat is het probleem? Na enkele caracters typen klapt Word gewoon dicht. Enfin, ik de Office sp3 geïnstalleerd die blijkbaar die dingen oplost, maar neen hoor. Ook het de-installeren van Publisher bracht geen soelaas. System-Restore werkte ook niet.
Dus ik dacht, ik doe een Recovery installatie van XP (is een home edition) vanaf de CD, maar die installatie gaf geen recovery optie aan en installeerde XP gewoon opnieuw, naast de bestaande XP. Dus op de pc staan nu 2 XP's en je moet in DOS kiezen welke je wil laden

Iemand een idee hoe ik deze laatst geïnstalleerde er weer af krijg? Om nog maar te zwijgen van het Word probleem. (computer is virus-vrij)
Of moet ik het ergste doen en gewoon herformateren die handel... waar ik absoluut geen zin in heb.
Enfin, jullie zien het al, Huudo op zijn best.