Thread: Lotus 107b Ford
View Single Post
Old 26-02-2004, 12:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De'r zitten dan misschien wel enkele schoonheidsfoutjes aan, maar da's niet zo erg. Feit is dat je er nog aan bezig bent en da's heel goed Ge gaat het u niet beklagen!

3 dingetjes die ik nog wil meegeven:

1. De linkerachterband, die zou je toch nog even moeten schuren, zodat die lelijke lijn in het midden weg is en de band er lekker gebruikt uit ziet.
2. De groene decal, als het al decal is tenminste, heeft precies een beetje lucht eronder zitten. Misschien nog eens met Sol erover nadat je met een naaldje enkele puntjes hebt geprikt langswaar de lcuht naar buiten kan.
3. Dit is iets om in't vervolg te doen, nu kan je dit niet meer doen aangezien alles al gemonteerd is daar. Op de bodemplaat bevinden zich altijd 'sink marks' oftewel die iets dieper liggende cirkels. Nu de meeste verdwijnen onder de motor of the cockpit, maar er blijven er altijd 2 zichtbaar, die tussen de achterwielen en de motorkap zitten en ter hoogte van de ophanging. Zoals gezegd, kan je dat nu niet meer goed maken, maar bij een volgende project zou je dit wel even in het oog kunnen houden

Bovendien vermeld ik nog even dat ik het sowieso al een moedig project vind owv de decals en beschildering. Da's een van de redenen waarom ik bijv. de kit zelf nog niet eens in huis heb gehaald. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Goed dat ge verder aan't doen zijn
Reply With Quote