Thread: FIA GT Valencia
View Single Post
Old 13-04-2004, 22:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by alarma
Bij de GT's is het allemaal dik in orde, alleen we missen N-GT's Bij de Britten is het weer net andersom.
Het is toch niet zover van Groot Brittanie naar Valencia?
Ik zal wel weer de doemdenker van het forum zijn, maar ik vind het een zorgwekkende ontwikkeling binnen het FIA GT. Over de voorkant van het veld hoor je me niet klagen, wat wil een mens nog meer............

Maar waar zijn de privateers gebleven Er zijn nog wel enkele teams te vinden, maar ik zie ook een aantal teams en rijders terug in diverse nationale GT-kampioenschappen. Welke teams uit het nationale hebben de overstap gemaakt naar het FIA GT of N-GT..........?????????

De achterkant van het veld begint sterk uitdunnen, gevolg is dat nu ook de professionele teams op de laatste plaats terecht komen. Dat willen die gasten dus niet en geven uiteindelijk de pijp aan de bekende Maarten.

Wat ik wel constateer dat verschillende nationale kampioenschappen bloeien, denk FFSA GT, Brits GT, Spaans GT en Belcar. Budgetvriendelijker, nog voldoende plaats voor de gentlemen-coureurs. Die laatste zijn overigens onontbeerlijk binnen de GT-racerij............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote