|
|
||||
|
||||
WRC Prono 2007 - Great Britain - De Eindstand!!
In deze thread kan je je prono posten voor de hoger vermelde rally.
Algemeenheden en reglement WRC Prono !!! Vergeet de vernieuwde sluitingstijd niet !!! !!! Vergeet je correcte deelnemingsnummer niet!!! |
|
||||
|
||||
Nummer 6.
1. Gronholm / Rautiainen 2. Hirvonen / Lehtinen 3. Loeb / Elena Scratches : Gronholm / Rautiainen JOKER |
|
||||
|
||||
Nummer 7.
1. Gronholm / Rautiainen 2. Loeb / Elena 2. Hirvonen / Lehtinen Scratches : Gronholm / Rautiainen
|
||||
|
||||
Nr 12
1. Gronholm / Rautiainen 2. Loeb / Elena 3. Hirvonen / Lehtinen KP's: Loeb / Elena JOKER
|
|||
|
|||
n°1
1. Gronholm/Rautiainen 2. Loeb/Elena 3. Hirvonen/Lehtinen Scratches: Gronholm/Rautiainen
|
||||
|
||||
2007 Wales Rally GB
2007 Wales Rally GB
Nummer : 18 Podium : 1. M. Grönholm / T. Rautiainen 2. D. Sordo / M. Marti 3. S. Loeb / D. Elena Scratches : M. Grönholm / T. Rautiainen JOKER |
|
||||
|
||||
Deelnemingsnummer 9
1. Loeb/Elena 2. Gronholm/Rautiainen 3. P Solberg/Mills Besttijden: Loeb/Elena Joker wordt bij deze ingezet |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
De eindstand is gekend en Juha is de winnaar. Proficiat kerel! Na de online quiz gewonnen te hebben, zet je nu ook de 2007 editie van de WRC Prono op je naam.
Natuurlijk ook gefeliciteerd aan alle deelnemers die het tot aan het einde hebben volgehouden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Felicitaties aan mijn tegenstanders die het mij tot het eind lastig hebben gemaakt.
|
||||
|
||||
Proficiat Juha, een verdiende overwinning voor je!
Ik vond het een leuk kampioenschap en hoop dat we het volgend jaar opnieuw kunnen deelnemen hierin! @Guido: geen enkel probleem, ik had het gezien toen ik het poste, maar deed evengoed mee voor de sport! Trouwens, liever verslagen op een eerlijke manier, dan winnen door reglement niet te volgen ... |
|
||||
|
||||
Uiteindelijk nog een gedeelde 2e plaats. Ik ben tevreden.
Niet echt veel geluk gehad met mijn joker. Hadden Gronholm en Hirvonen 1e en 2e geworden in de rally (ipv 2e en 1e nu) dan had ik zelfs nog gewonnen denk ik. Maar niet getreurd. Binnen een maand begint het nieuwe seizoen al. En voor ik het vergeet, gefeliciteerd Juha. |
|
||||
|
||||
2007 Rally Prono
Proficiat aan de Winnaar(s) ...
See you next Year ! (En deze keer zal ik deelnemen voor een volledig kampioenschap) Regards, 555 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|