![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Winter Endurance Championschip 2006 /2007
Kent er iemand de datums van dit kampioenschap en waar het vereden wordt?
|
#2
|
||||
|
||||
RACEDATA 2006-2007
Datum Circuit Zaterdag 11 november 2006 Zandvoort 500 Zandvoort Zondag 10 december 2006 Race 2 Oschersleben Zondag 7 januari 2007 Race 3 Zandvoort Zondag 11 februari 2007 Race 4 Assen Zondag 11 maart 2007 Race 5 Zandvoort Alle info: http://www.dnrt.nl/wek/
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
||||
|
||||
Een cabrio in de winter is geen excuus om niet te racen
![]() Quote:
![]() Met wat geluk is alles via de livestream te volgen op de site van cpz.nl
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
Geweldige klapper van de ETCC BMW MDM-De Laat/Broersma die op eerste plaats lag in hun klasse in de laatste 7 minuten van de wedstrijd. Onder druk van de E(W?)TCC BMW van het Russiche City Motorsport Moscow die op de 2de plaats lag in de klasse, knalde de gele ETCC BMW vol met de neus in de banden van de Kumho-bocht. De voorkant is een halve meter korter geworden, benieuwd of de ETCC BMW MDM-De Laat/Broersma er weer bij is op 11-2.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-01-2007 at 18:20. |
#5
|
|||
|
|||
Nou nou, zo'n geweldige klapper was het ook weer niet, zou eerder willen spreken van een reguliere crash. Klassiek 'overstekertje'. Schade was inderdaad groot.
De Kumho/Mitsibushi/Grandoradobocht is zo'n typische natweerbocht, als het droog is, gebeurt er geen flikker, maar als het nat is des te meer! Achterwielaandrijvers hebben het daar extra lastig net zoals bij het uitkomen van de Tarzan- en Nissan/Audi S-bocht. Het aantal spins in die laatste waren ontelbaar maar omdat de snelheid daar een stuk lager ligt, loopt het vaker zonder schade af. De Bianchibocht op Zolder is ook een mooi voorbeeld van zo'n typische natweerbocht. Blijft wel verbazingwekkend dat de BMW in kwestie bijna 4 uur lang zonder (noemenswaardige) problemen door die bocht is gereden en met de finish in zicht brokken maakt.... ![]() |
#6
|
|||
|
|||
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
Bij deze:
![]() http://justinautosport.web-log.nl/ Het is er eentje van JR Motorsport, iets voor het DSC 2007?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#9
|
|||
|
|||
Natuurlijk. Volgens het artikel is het een 5-Serie (hij leek me al klein voor een 5-serie).
Aha die van JR, dan heb ik er als eens iets over gelezen. JR Motorsport zet leuke wagens op het circuit (zowel wat betreft techniek als livery). In hoeverre is dit een WTCC wagen? De motor is natuurlijk anders, maar hoe zit het b.v. met de ophanging. Last edited by FIRE; 08-01-2007 at 21:44. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|