![]() |
|
|
|||
|
|||
Belcar 12H Spa de aanloop
![]() Belcar in Spa-Francorchamps & 12 U van Spa 2007 Gratis uitnodigingen beschickbaar op site www.racing-pictures.be Met sportieve groeten, Patrick Davin. ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 09-05-2007 at 12:13. Reason: Titel aangepast aan onderwerp. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Inderdaad Zaterdag 9 juni, de dag voor de verkiezingen dus
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mijn verjaardag
![]()
|
||||
|
||||
De belcar zelf op 10 juni, met de verkiezingen dus.
|
||||
|
||||
Op de kalender(s) staat idd dat de Belcar op zondag hun race heeft, maar als je naar de timing op de gratis tickets voor de 12uren ziet, is de Belcar race op zaterdag voormiddag, net voor de 12uren BTCS! Het lijkt me zo een goed format.
Zonder twijfel een beslissing naar aanleiding van het stemmen... Al zal het nog vroeg zijn om te gaan stemmen op zondag voormiddag, na een (zeer) kort nachtje... |
|
||||
|
||||
Dat is idd veranderd.
|
||||
|
||||
Super! Kan mij niet echt schelen dat het een kort nachtje wordt. Zolang ik maar niks moet missen van de races.
![]() Al goed dat ze het aangepast hebben... |
|
||||
|
||||
Inderdaad een hele verbetering tov vorig jaar met de verkiezingen!
![]() |
|
||||
|
||||
Zou iemand AUB een video kunnen maken aan de eau rouge van de ultima en de aston enz. Vooral de exoten, Porsches rijden mee maar zijn lang niet zo speciaal. Plaats waar zij het hards gaan en heb nog geen filmke van op spa. Iedereen die nog filmpjes heeft mag die doorsturen zodat ik een film van ongeveer 4 min kan maken over de exoten van de belcar 2007.
|
|
||||
|
||||
Voeg aan die exoten de Gillet Vertigo toe.
Belgian Racing komt meedoen in Spa om de Vertigo te kalibreren naar GT3 standaarden....
|
||||
|
||||
Zal het moeten missen omdat we dan aan de Nurburgring vertoeven voor de 24u...
![]() |
|
||||
|
||||
Van wat ik een filmke krijg zet in de lange film.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|