![]() |
|
|
View Poll Results: Moest de race stilgelegd worden om reden van de projectielen | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 40.00% |
Ja |
13 | 43.33% |
Pace Car |
5 | 16.67% |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Rode vlag GP indianapolis?
POLL : Wie vindt dat de race had moeten stilgelegd worden om reden van de projectielen die op de baan en naar de wagens gegooid werden?
Jochie |
|
||||
|
||||
Ja. Onnodig gevaarlijke situatie + het feit dat de eigenlijk race al na de warm-up stilgelegd was.
|
||||
|
||||
Akkoord-stilleggen die handel.
|
||||
|
||||
neen, ze hadden beter die Amerikanen beter leren mikken op de Ferrari's
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Voorlopige uitslag: Steen gegooid 0% Flesje water gegooid 0% Granaat gegooid 4% Een bananenschil gegooid 4% Van mijn vrienden op het circuit gegooid 8% Olav Mol (commentator F1 bij SBS6) gegooid 68% ![]() Biertje die eigenlijk voor Polehawk was gegooid 12% Spijkermat op het rechte stuk gegooid 4%
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
ze haden beter met blikjes gegooid : dan was er nog een kans dat er schade was aan een bridgestone band als ze er over reden en moesten die ook binnenkomen en binnenblijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
lachen, man ! lachen... ![]()
|
|||
|
|||
Hoe kun je nu daarover praten, iemand in gevaar brengen. 'k Zal eens op de autosnelweg blikjes komen gooien als jullie passeren, sounds like fun?
![]() De sport waarvan ik hield is dood sinds dit weekend. *edit* sorry voor het harde commentaar, maar ik vind heel dit weekend zo zielig, moet het niet op jullie uitwerken
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Humor kan veel verzachten, idd. Maar ga je dat op alle opmerkingen zeggen? Ik ga het nalaten om voorbeelden te geven, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Die Nederlandse poll (welk forum ik dus niet bezoek en dat ga ik zo laten ![]() Daar geef ik spontaan ook enkel de reactie "Gieren man, gieren!!!" op en haalt voor mij echt het nivoo van dit forum en zin om hier iets te posten grondig naar beneden ... Jochie Last edited by Jochie; 20-06-2005 at 11:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Jochie |
|
||||
|
||||
Onmiddellijk stilleggen die handel.
Van een "race" is er sowieso nooit sprake geweest. |
|
||||
|
||||
ook ja gestemd, al is er uiteindelijk niet zó extreem veel gegooid. ik heb foto's gezien van NASCAR-wedstrijden waar de back-stretch zo goed als vol lag met rommel, afkomstig van de misnoegde fans.
|
||||
|
||||
Quote:
De meeste grappen zijn van bedenkelijk allooi, zeer zeker, maar als er geen ruimte voor is of kan zijn, dan worden die grappen wel irl aan de'n toog verteld. Een forum is daar toch een weerspiegeling van, of niet? Met dat verschil dat irl woorden vervliegen en hier alles haarfijn na te lezen valt. ![]() We zitten wel op dezelfde lijn hoor, denk ik. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|