![]() |
|
|
||||
|
||||
Spa 24 uur 2006, de race.
Alles over de de race kan hier terecht. Het weer ziet er igg goed uit. Aangename temperaturen en zo goed als geen regen
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is er ergens een streaming video van de race?
Hier http://www.mstworld.com/live/livetimingGT.html en later ook hier hopelijk http://web.hibn.tv/wap_spa24hours/html/live.htm kan je de posities volgen. Vitaphone heeft de kop, en de C6R's zijn ook lekker aan het opschuiven... Goossens - Penders lijkt me ook een leuk duel in de Porsches... slechts 0,4s tussen beide wagens. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik versta waarschijnlijk niks van die 'live-timing' maar hoe komt het dat de prospeed Porsche al op vijf laps staat? Rijden ze laatst? Of sla ik de bal hier weer volledig mis?
|
|
||||
|
||||
Je hebt gelijk hoor, net nadat ik m'n post gemaakt had, zakte de ProSpeed Porsche ineens héél ver weg, ofwel scheelt er iets met de timing, ofwel zijn ze van de baan gegaan of de pit in met een probleem?
|
|
||||
|
||||
De twee C5's al op een rondje gereden se!
Allee, volgens mijn pc toch... |
|
||||
|
||||
De timing geeft soms rare resultaten als de eerste wagens al aan aan nieuwe ronde bezig zijn en de andere nog aan de ronde ervoor. Dan krijg je op Hibn.tv +1 lap, de C5R's staan nog niet op een ronde, op 1,5 minuten...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Penders en Co in de pit met problemen links voor. remmen? suspension?
Last edited by Mr.Dallara; 29-07-2006 at 17:24. |
|
||||
|
||||
GLPK voor het eerst in de wedstrijd op kop door de pitstops... Ze kunnen schijnbaar wat langer doorrijden...
Hmm ze hebben nu toch een plaats verloren aan de Aston van Race Alliance. De Phoenix Aston zit lekker mee vooraan de Maserati's uit te dagen, maar of die dat 24u kan volhouden? En ja lap, ze pakken de leiding... SRT heeft al 2 stops moeten maken ![]() ![]() Last edited by Neo-242; 29-07-2006 at 17:25. |
|
||||
|
||||
Zo jammer dat je het nergens kan volgen via streaming of tv in NL
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mollekens heeft een lekker ritme te pakken, zo dadelijk neemt ie Bouchut te grazen denk ik...
![]() De Saleen draait de snelste chronos momenteel... |
|
|||
|
|||
Blijkbaar een probleem met Maserati van Biagi. Staat al even in de pit en al op 4 ronden.
|
|
||||
|
||||
van Pitstop.tv
Quote:
Quote:
Last edited by Neo-242; 29-07-2006 at 18:12. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|