![]() |
|
|
||||
|
||||
Bas Leinders Racing Team
Waar zijn die gebleven??
|
|
||||
|
||||
Familie Herck heeft haar F3-project vaarwel gezegd, zoonlief is overgestapt naar de WSbR 3.5 Voor zover ik het kan inschatten was Leinders niet meer dan de naamgever van dat team. Laten we het erop dat de familienaam bij diverse blauwe blazers en organisaties als een rode lap op een stier werkt
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Spijtig, maar het is niet anders! ![]() |
|
||||
|
||||
Leinders was ook teammanager dacht ik .
|
|
||||
|
||||
Bas heeft nooit één functie gehad binnen het team!
Pa Herck heeft niet meer gedaan dan Leinders z'n naam "geleend" om op z'n wagens en trailer te hangen... Is altijd handig als je nieuw in het wereltje komt... Vorige maand nog een mecano gesproken die bij het "Bas Leinders Racing Team" (lees: team van Pa Herck) heeft gewerkt. Hij vertelde me dat Pa Herck 3 chassis en 5 motoren nog heeft staan van de F3, allemaal enkel en alleen voor z'n zoon gekocht.... Die mens is dus echt geflipt! Nu staat alles daar te staan ergens in Spanje. Over de kwaliteiten van Michael Herck ga ik hier nu niet oordelen, maar ik vind alvast wel dat hij nog minstens een jaar tevroeg in de 3.5 is beland. Last edited by Mr.Dallara; 10-06-2007 at 16:20. |
|
||||
|
||||
Mensen met geld is toch iets raar he .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|