![]() |
|
|
|||
|
|||
25-03 Rally van Sint - Truiden
Morgen zijn de verkenningen en keuringen al in Sint-Truiden, en zondag de rally zelf, zijn er onder jullie die daar een kijkje gaan nemen?
De deelnemerslijst is hier te vinden http://www.tienseveiligheidsclubvzw....merslijst1.xls Foto's van wagen nummer 50 ( Renault Clio Williams) (Delmarche-Martens) zijn altijd welkom. Mvg |
|
|||
|
|||
Als ik er morgenvroeg uit kan, kom ik zeker af
![]() En ik zal een paar foto's proberen te maken. |
|
|||
|
|||
Vandaag verkenningen gedaan, zeer goed mee gevallen, alleen ZEER vettig onderweg.
Op de keuring is de wagen ook goed gekeurd, alleen heb ik voor de gelegenheid de helm op van Robby Vanhees aangezien dat mijn helm niet op tijd geleverd is. We hebben startnummer 50, en gaan ons proberen zo hard mogelijk te amuseren. Mvg |
|
|||
|
|||
Het ging precies goed voor zover ik heb kunnen zien !
Alleen heb ik geen mooie foto's kunnen nemen (zie topic daarvan), maar anderen zullen dat ongetwijfeld wel gedaan hebben ![]() |
|
|||
|
|||
Er is tijdens de technische keuring wel een serieuze flater gebeurd in St-Truiden. Sinds wanneer is een overal van een baancommisaris gehomologeerd om rally te rijden? Zo ne overal heeft helemaal geen fia keuring en zeker geen brandvrije lagen. Proficiat aan de VAS keurders doe zo verder. En wij maar verschillende 100 euro's betalen voor ne overal
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|