![]() |
|
|
||||
|
||||
Rallysprint Monteberg
Vandaag en morgen de Rallysprint van de Monteberg, West-Vlaanderen. Steeds spectaculair en vaak veel buitenlandse (Engelse) piloten met tof materiaal op zondag. Er starten 109 wagen sin de regionale en een 60-tal in de internationale reeks.
En ja hoor, ditmaal is Pyck met zijn evo 6 favoriet voor de zege. Na twee jaar tweede te zijn geweest. Zal niet makkelijk zijn tegen Lefevere met een gehuurde BMW (GEKO) en Prinzie (ook BMW)... Internationaal hebben we oa Lietaer (Subaru) en Debackere (evo ?). Ook hier start Pyck, maar met minder ambitie, denk ik... Zondagavond post ik foto's als ik tijd heb... de site: http://www.ypresrally.com/monteberg/
|
|||
|
|||
Ik ga vandaag niet gaan kijken maar wel morgen.
Ik zal zoveel mogelijk foto's proberen te nemen van de wagen van Pyck en zal ze dan misschien verzenden per mail naar jou, Loeten. Hopelijk wint Pyck eens het nationale gedeelte na vele keren de tweede plaats. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk wint Pyck inderdaad... Driemaal twwede is wat frustrerend. Hij won wel ooit de RS Targa Florio (2004) en was in 2005 zelfs 8ste in Ieper. Tenslotte was hij al tweemaal Belgisch Kampioen D2-N1.
|
|||
|
|||
Je kan al een foto van Pyck vinden op www.wrcplace.be
Het logo van Pico Racing staat veel op de achterbumper zie ik. Voor de rest wat kleine details die veranderd zijn tov vorig jaar. |
|
||||
|
||||
Potver**** weer tweede.... AAAAAaaaaaaaaaaaaaaahhhh
Naja, toch enkele leuke passages gezien. Morgen plaats ik foto's, zeker weten !!
|
|||
|
|||
Idd Pyck weeral tweede, het wil maar niet lukken om eens te winnen maar dat komt nog wel !
Ik ga binnen een uurtje vertrekken en wat foto's proberen te nemen op de service van oa Pyck. |
|
||||
|
||||
Mijn plaatjes komen ook nog. Heb een berg verbeterwerk, dus zometeen effe tijd nemen...
|
|||
|
|||
Mijn foto's staan online op mijn website !!!
|
|
|||
|
|||
foto's op
http://www.vectra-c.be/RSMONTEBERG07I/index.html (zondag) en http://www.vectra-c.be/RSMONTEBERG07R/index.html (zaterdag) |
|
|||
|
|||
Foto's van zondag !
Meer vind je terug op mijn website ! |
|
|||
|
|||
Foto's van zondag !
![]() ![]() ![]() ![]() De rest vind je op mijn website !!! |
|
|||
|
|||
Mooie foto's !
Ze zijn precies weer goed dwars gegaan ![]() |
|
|||
|
|||
Welja zoveel show was er ook weer niet de zondag vond ik maar toch enkele mooie doortochten gezien.
|
|
||||
|
||||
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 10-05-2007 at 19:51. |
|
|||
|
|||
Mooie foto's ook Loeten !
Heb je nog foto's nodig van Pyck voor de modelbouw of niet? Ik heb er jammergenoeg gene kunnen nemen op de service want hij was juist gaan verkennen toen we er waren. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|