![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb redelijk wat opdrachten lopen tijdens de 24h.
Een van de teams waar ik vooor werk is Schubert Motors die een Z4 GTR, 3 120Ds en 1 130i hebben rijden. Ik ben natuurlijk tevreden met mijn logo op hun wagens, inclusief de Z4 GTR van HJ Stuck :-) ![]() ![]() Zal updates proberen posten |
|
||||
|
||||
Update, nog even een willekeurig wandelingetje gemaakt :mrgreen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Porsches en anderen zouden nog moeten volgen. Niet mijn werk! ![]() |
|
|||
|
|||
A small Thursday gallery:
All of the small gallery :http://www.endurance-fans.de/index.p...2_itemId=17963 |
|
||||
|
||||
Vanavond was het Nederland boven, Vlasblom en Niezen domineerden de Sport Auto DriftChallenge
![]() Dit is op het rechte stuk voor het ingaan van de drift haarspeld ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen beginnen de 24h trainingen, dan zal ik waarschijnlijk geen tijd meer vinden om fotos te publiceren .... |
|
||||
|
||||
*** 24 uren Nürburgring - de foto's !! ***
De 24 uren van de Nürburgring, lokaal beter bekend als 24 Stunden Rennen am Nürburgring.
De winnaar: ![]() De tweede: ![]() De snelste in het begin van de race (later moeten opgeven): ![]() De 4 Belgen (Gonnissen, Dujardyn, Herreman, Herreman) eindigden als eerste Aston Martin op een 62e plaats: ![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Erg mooie foto's allemaal! Ik ben ook erg benieuwd naar Jochen's foto's van het weekend...
![]() Ik heb eindelijk ook mijn foto's doorgespit. Niet al te veel, want ik ben alleen zondagmiddag een paar uurtjes geweest: http://www.otorenne.com/v/2007season/n24h07/ ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dergelijke wagens zijn voor mij de echte spirit van deze 24 uur. Een wagen uit het jaar stillekes die meedoet met de olympische gedachte. T.o.v. van de jaren 2003/2004 was het overigens een stuk minder gesteld met dergelijke wagens. Aan de bovenkant minder fabriekswerk zoals Audi, Opel en BMW ...........aan de achterkant minder echte amateurs. .
Als de datum in 2008 weer gunstig valt, zit deze jongen weer Beim Hannes in Breidscheid ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat zijn inderdaad de stoere entries.
Het is bijna een komisch gezicht om zo'n ouwe Mercedes door de bochten te zien deinen tussen pure racemachines. Hebben zij niet ook eens de 24 uur van Silverstone uitgereden met 1 of 2 bandenwissels, aangezien ze op straatbanden reden? ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|